مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 19:302022-01-05سياسي

عنصر امید در شهدا موج می زد/ امروز نیازمند نگاه امیدوارانه هستیم


فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، امید به آینده را یکی از خصوصیات شهدا دانست و عنوان کرد: عنصر امید در شهدا موج می زد و هرگز یاس و کسلی و بی رمقی در آنان راه نداشت و در مسیر جهاد امید خود را از دست ندادند.

- ایسنا/گیلان فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، امید به آینده را یکی از خصوصیات شهدا دانست و عنوان کرد: عنصر امید در شهدا موج می زد و هرگز یاس و کسلی و بی رمقی در آنان راه نداشت و در مسیر جهاد امید خود را از دست ندادند.

سردار محمد باقرزاده در مراسم وداع با شهدای گمنام که در گلزار شهدای رشت برگزار شد، حضور در مجلس شهدا را یک نعمت الهی دانست و اظهار کرد: براساس آیه قرآن شهدا زنده هستند و وداع با زندگان معنا ندارد لذا مجلس شهدا محفل تجدید میثاق است.

وی میثاق و پیمان ملت ایران با شهدا را ناگسستنی دانست و افزود: میثاق یعنی رشته محبت و لذا با حضور در مجلس شهدا میثاق روحی و معنوی خودمان با شهدا را مستحکم تر می کنیم.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، توفیق حضور در مجالس شهدا را از باب سنخیت دانست و عنوان کرد: لازمه ارتباط با شهدا، سنخیت روحی و معنوی با شهداست و باید برای این سنخیت شاکر خدا باشیم، زیرا در جوار شهدا هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عنصر امید در شهدا موج می زد/ امروز نیازمند نگاه امیدوارانه هستیم

عنصر امید در شهدا موج می زد/ امروز نیازمند نگاه امیدوارانه هستیم